Wanneer u niet bent ingelogd of geregistreerd biedt het forum voor u beperkte mogelijkheden en kunt u niet alle onderdelen benaderen. Registratie is eenvoudig en gratis!

Onbekend embleem

Plaats reactie
JTT

Onbekend embleem

Bericht door JTT »

Reeds ben ik tot beschikking gekomen over een voor mij nog onbekend embleem, naar wat opzoeken weet ik wel dat het van de speciale eenheden zijn tussen de KCT en NLMARSOF maar meer informatie weet ik echter niet, iemand die deze informatie kan aanvullen?

Zie hier het embleem:
[ external image ]

(Dit is trouwens mijn eerste post. Mocht er iets niet naar wens zijn, geeft u dat aub aan en zal ik het zo snel mogelijk verbeteren).
Paul Joosten
Moderator
Contacteer:

Re: Onbekend embleem

Bericht door Paul Joosten »

Welkom op het forum! Ziet er prima uit, tikvautje heb ik al even hersteld. Het staat je vrij om je even voor te stellen en/of aan te geven wat je bijzondere interesse heeft.

Mooie badge, professioneel vervaardigd. Of het officieel is? Geen idee (weet zelf meer van de marine dan van de andere krijgsmachtdelen) maar als je 'speciaal' genoemd wordt wil je dat vaak wel erg graag laten zien. Alleen al het aantal afbeeldingen op coins is schier ontelbaar, zoals bijvoorbeeld te zien op deze foto die ik op Pinterest vond:
SOFcoins.jpg
Het logo op jouw badge zit er echter niet bij. Op de website van Defensie zie ik ook een heel ander logo. Ik vermoed dus dat dit is aangemaakt door een van de vele kleine subgroepjes dan wel dat het misschien een proefontwerp kan zijn. Ook kan het iets zijn voor in een spelomgeving, er zijn immers heel wat SOF wannabees die veel moeite willen doen om het zo echt mogelijk te laten lijken. Misschien is de herkomst van jouw badge een aanwijzing in welke richting we moeten zoeken?

Wie het echt weet mag het zeggen...
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Plaats reactie

Terug naar “Koninklijke Landmacht”