Wanneer u niet bent ingelogd of geregistreerd biedt het forum voor u beperkte mogelijkheden en kunt u niet alle onderdelen benaderen. Registratie is eenvoudig en gratis!

Voorstellen.

Niet verplicht, maar wel zo sociaal vind ik
Plaats reactie
vutter

Voorstellen.

Bericht door vutter »

Hoi allemaal,
Mijn naam is Ed en stel me voor de tweede keer voor. De eerste keer is in ongeveer 2010 geweest, voornamelijk op knopen gebied.
Sinds 2007 met vervroegd pensioen gegaan, ben nu 74, en heb sinds 1980 metaal detectie als hobby. Ik loop het meest warm voor gevonden
objecten die onbekend zijn zodat ik moet gaan speuren naar een oplossing, natuurlijk met hulp van anderen. Ondertussen 2 vitrines vol "oud ijzer"
en diverse vondsten in musea ondergebracht. Na de sneeuw gaat de detector weer uit het vet en spit ik de akkers weer om. Ik zal hier veel vondsten
gaan plaatsen als daar belangstelling voor is. Vooral vondsten die met onze militaire geschiedenis te maken hebben sinds de 80 jarige oorlog.
Het is tenslotte een Nederlands Militaria Forum. Oja, ik ben 5 jaar Cavalerie verkenner geweest in Seedorf.

Vriendelijke groeten, Ed.
Paul Joosten
Moderator
Contacteer:

Re: Voorstellen.

Bericht door Paul Joosten »

Welkom Ed en we zien graag wat je ons zoal te tonen hebt.
patrickh

Bericht door patrickh »

Goed bezig, Ed! Ben benieuwd naar je vondsten!
Afficheverzamelaar, heb je wat liggen, geef me een berichtje!
Het Fortje

Bericht door Het Fortje »

Dag Ed. Wederom welkom. Er zijn hier nog een paar belangstellenden mbt knopen uit de periode 1750 - 1850. Kijk met belangstelling uit naar onbekende bodemvondsten. De webmaster heeft destijds een aparte mogelijkheid voor knopen aangemaakt. Sinds kort staan de knopen uit de periode Bataafsche republiek en Koninkrijk onder Napoleon in de belangstelling.
Plaats reactie

Terug naar “Stel je zelf voor”