Wanneer u niet bent ingelogd of geregistreerd biedt het forum voor u beperkte mogelijkheden en kunt u niet alle onderdelen benaderen. Registratie is eenvoudig en gratis!

Hallo allemaal

Niet verplicht, maar wel zo sociaal vind ik
Plaats reactie
HamandJam

Hallo allemaal

Bericht door HamandJam » 13 okt 2011, 07:49

Ik ben nieuw op forum en verzamel roots gaan terug naar mijn jeugd in de jaren 70 toen ik alles mbt wo2 verzamelde. Ik heb lang niet verzameld maar sinds een jaar of 3 verzamel ik wo2 emblemen, alleen Engels commando en SAS/ special forces, prinses irene brigade en no 2 Dutch troop no 10 commando. Op verlanglistje staan gedrukt no 10 commando straarnaam en nl wo2 para embleem. Hartelijke groeten JB

Marineman
Forumbaas

Re: Hallo allemaal

Bericht door Marineman » 17 okt 2011, 12:48

Ok..Maar doe eens een voorstel hoe dat te veranderen?

Overigens welkom ham and jam(hoe verzin je het). En SAS ja dat is ook een interessant onderwerp
Groeten

Fred

Verzamelaar van Marine emblemen en Ambtscostuums

generaal

Bericht door generaal » 17 okt 2011, 13:03

Ham and jam, welkom.

Fred, op het twenotforum(modelbouw) hebben we een draadje lopen van nieuwe aanschaffingen. Wellicht een idee om een dergelijk topic hier ook te openen? Misschien dat een dergelijk topic aanspoort tot wat meer forumactiviteit?

Het draadje op het twenotforum loopt inmiddels maar dan 5 jaar met meer dan 3000 reacties. Nu zijn er op het twenotforum wel behoorlijk wat meer leden dan het militariaforum, maar lijkt mij dat dat de pret niet mag drukken.

Groeten,

Richard

Marineman
Forumbaas

Bericht door Marineman » 17 okt 2011, 19:27

HamandJam schreef:Ik ben nieuw op forum en verzamel roots gaan terug naar mijn jeugd in de jaren 70 toen ik alles mbt wo2 verzamelde. Ik heb lang niet verzameld maar sinds een jaar of 3 verzamel ik wo2 emblemen, alleen Engels commando en SAS/ special forces, prinses irene brigade en no 2 Dutch troop no 10 commando. Op verlanglistje staan gedrukt no 10 commando straarnaam en nl wo2 para embleem. Hartelijke groeten JB
Misschien is de volgende draad interessant voor je?

http://www.nederlandsemilitaria.com/vie ... =61&t=3193
Groeten

Fred

HamandJam

Bericht door HamandJam » 20 okt 2011, 21:27

Hallo Richard,

Ham and Jam zijn de code woorden voor de bruggen over de Orne en het Caen kanaal in Normandie, die op D-day door de Ox & Bucks/paras zijn veroverd, deze woorden waren het succes signaal dat de 2 bruggen veroverd waren :)

Dank voor het welkom!

Groeten,
JB

generaal schreef:Ham and jam, welkom.

Fred, op het twenotforum(modelbouw) hebben we een draadje lopen van nieuwe aanschaffingen. Wellicht een idee om een dergelijk topic hier ook te openen? Misschien dat een dergelijk topic aanspoort tot wat meer forumactiviteit?

Het draadje op het twenotforum loopt inmiddels maar dan 5 jaar met meer dan 3000 reacties. Nu zijn er op het twenotforum wel behoorlijk wat meer leden dan het militariaforum, maar lijkt mij dat dat de pret niet mag drukken.

Groeten,

Richard

Marineman
Forumbaas

Bericht door Marineman » 23 okt 2011, 10:45

generaal schreef:Ham and jam, welkom.

Groeten,

Richard
Hij staat er hoor.....
Groeten

Fred

Plaats reactie

Terug naar “Stel je zelf voor”