Wanneer u niet bent ingelogd of geregistreerd biedt het forum voor u beperkte mogelijkheden en kunt u niet alle onderdelen benaderen. Registratie is eenvoudig en gratis!

Vreemde eend met aparte verzameling.

Niet verplicht, maar wel zo sociaal vind ik
Plaats reactie
HetFortje
Contacteer:

Bericht door HetFortje » 03 mar 2012, 11:55

De beste manier om me voor te stellen is informatie over mijn verzameling, wat te vinden is via Google met de woorden uniformknopen en drimmelen.
Via YouTube komt dan een intervieuw van ca. 5 minuten in beeld, waarin de verzameling duidelijk in beeld komt.

De link met deze site is een overeenstemming met uniformknopen, die gedurende WO II in het buitenland gemaakt zijn en met knopen van de gouvernements-marine.

Ik verwacht een zinnige en leerzame periode op deze site.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Verzamelaar uniformknopen Nederlandse koopvaardij.

Schiavona13
Moderator

Re: Vreemde eend met aparte verzameling.

Bericht door Schiavona13 » 03 mar 2012, 12:28

Welkom op het forum !

Ik vermoed dat dit het interview is http://youtu.be/g-iqQZtnv4E
En neem aan dat je onze rubriek Koopvaardij al hebt gevonden ?
Gezocht Alles met betrekking tot Eere- en presentatie sabels

HetFortje
Contacteer:

Bericht door HetFortje » 03 mar 2012, 13:52

Inderdaad, de link gaat naar het bewuste intervieuw.

De koopvaardij pagina heel snel even bekeken, schitterende foto's . Ga er vanavond verder van genieten.

Ben nu aan het uitzoeken hoe ik een afbeelding kan uploaden bij m'n gebruikersnaam en uploaden algemeen bij een onderwerp. Als ik bestand toevoegen aanklik, verandert er n.l. niets.

van Loon

Bericht door van Loon » 03 mar 2012, 14:13

Ziet er zeer interessant uit
mooie docu
mvg
van Loon

verzamelaar Ned voor 1940.
en Oorlogszakboekjes

Ed van Engeland

Bericht door Ed van Engeland » 03 mar 2012, 22:04

HetFortje schreef:Inderdaad, de link gaat naar het bewuste intervieuw.

De koopvaardij pagina heel snel even bekeken, schitterende foto's . Ga er vanavond verder van genieten.

Ben nu aan het uitzoeken hoe ik een afbeelding kan uploaden bij m'n gebruikersnaam en uploaden algemeen bij een onderwerp. Als ik bestand toevoegen aanklik, verandert er n.l. niets.
Je hebt een prachtige verzameling koopvaardijknopen op het forum geplaatst, maar je hebt de afbeeldingen geplaatst via een hosting site. Als die site uit de lucht gaat verdwijnen de via die site geplaatste afbeeldingen. Bovendien is de dpi soms zo hoog dat de afbeeldingen maar voor een deel zichtbaar zijn.
Daarom vraag ik je om gebruik te maken van de tab Bijlage toevoegen, deze vind je onder het kader waarin je een reactie kunt toevoegen. Achter het woord Bestandsnaam vind je een leeg veld en daarachter staat een knop Browse. Met die knop kan je in je eigen bestanden een foto of tekst opzoeken. Klik daarna op de volgende knop Bestand toevoegen. De foto/het tekstbestand wordt dan ingeladen.
Dan verschijnt een nieuw scherm met de titel Opmerkingen bij bestand; klik dan op de knop Plaats in bericht. De foto/het bericht wordt dan opgenomen onder jouw tekst in het tekstkader. Afhankelijk van de grootte van de foto/het tekstbestand kan je deze actie herhalen. Als de foto groot is (veel dpi) moet je soms de volgende foto in een nieuwe reactie plaatsen. Denk er wel om dat in het tekstkader ook tekst moet staan, al is het maar 1 letter of cijfer. Vergeet vooral niet om het bericht te bevestigen, anders is alle moeite voor niets geweest. Het lijkt veel gedoe, maar dat went snel. Als je op deze manier foto's plaatst zijn ze volledig zichtbaar en blijven ze ook zichtbaar.

Hopelijk lukt het je op de boven beschreven manier.
"de taak van de historicus is mythen te ontzenuwen, niet mythen toe te voegen"

"hoe beter je kijkt, hoe meer je ziet"

HetFortje
Contacteer:

Bericht door HetFortje » 03 mar 2012, 23:27

Bedankt voor uw aanwijzingen, ik ga het uitproberen.

Het Fortje

Bericht door Het Fortje » 16 jun 2012, 22:18

Setje KPM knopen ( Koninklijke Paketvaart Maatschappij - Ned. Indie ) met speld.

Een deel van de verzameling staat onder Koopvaardij - Knopen verzameling
KPM speld.jpg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.

Plaats reactie

Terug naar “Stel je zelf voor”