Wanneer u niet bent ingelogd of geregistreerd biedt het forum voor u beperkte mogelijkheden en kunt u niet alle onderdelen benaderen. Registratie is eenvoudig en gratis!

Scott88 stelt zich voor aan u.

Niet verplicht, maar wel zo sociaal vind ik
Plaats reactie
Scott88

Scott88 stelt zich voor aan u.

Bericht door Scott88 » 13 mar 2012, 12:40

Hallo, mijn naam is Scott Heldens, oftewel Scott88. Ik ben 23 jaar, woonachtig in het Limburgse Geleen en ben enorm geinteresseerd in de KL, voornamelijk Cavalerie. Ik had zelf de wens gehad om Officier te worden bij dat mooie wapen. Maar vanwege een lichte beperking en geen diploma's is dat niet mogelijk. Ik had afgelopen jaar gesolliciteerd voor een soldatenfunctie bij de NATRES, maar daar ben ik helaas voor afgekeurd.

Maar dat mijn interesse niet weg. Ik ben sinds vorig jaar Vriend/Donateur van het Cavaleriemuseum in Amersfoort geworden en ben dat nog steeds en zal dat blijven doen. Want ik wil me toch een beetje betrokken voelen bij die KL.

Ik ben werkzaam in een Kalenderfabriek in Beek als magazijn en productie-medewerker. Mijn hobby's zijn militaire geschiedenis kijken en lezen, ook andere boeken lezen, muziek luisteren, zingen, wandelen, fietsen, lol maken met vrienden, internet, films, koken, toneel spelen (alleen voor vrienden en kennissen) en als klap op de vuurpijl....tekenen.

Tekenen is een van mijn grootste hobby's. Ik teken van alles en nog wat, maar vooral KL-Officieren en voornamelijk Cavalerie. Ik heb sinds 2008 mijn eigen website met veel van mijn werk. Het adres is http://www.freewebs.com/scotart
Ik heb nog veel meer tekeningen van Landmacht-officieren. Maar ik wil niet Alles erop zetten, omdat ik in de toekomst mijn werk zou willen exposeren in een Militair gerelateerd museum.

Ook zou ik meer loopbaan-gegevens willen hebben van wat KL-Officieren. Als iemand mij daarmee zou kunnen helpen??

Ik heb de laatste maanden ook tekenwerk verkocht. En iedereen die een bepaalde hoge topmilitair geportreteerd wil zien kan dan bij mij terecht.

Helaas heb ik zelf niet veel militaria thuis, ik ben niet zo'n groot verzamelaar daarin. Ik heb vooral veel boeken over militaire geschiedenis. Maar ik vind het leuk om ook naar andere verzamelingen te kijken en ook te helpen indien dat nodig is.

Jullie zijn goed bezig. :D

Vriendelijke gr.
Scott88
Laatst gewijzigd door Scott88 op 13 mar 2012, 14:39, 3 keer totaal gewijzigd.

van Loon

Re: Scott88 stelt zich voor aan u.

Bericht door van Loon » 13 mar 2012, 12:54

Hallo Scott
welkom op het forum
leuke website
de tekeningen die je maakt zijn duidelijk
zeer goed gedaan
mvg
van Loon

verzamelaar Ned voor 1940.
en Oorlogszakboekjes

Schiavona13
Moderator

Bericht door Schiavona13 » 13 mar 2012, 20:40

Hallo Scott

ook namens mij van harte welkom !
Gezocht Alles met betrekking tot Eere- en presentatie sabels

Robvanhek

Bericht door Robvanhek » 14 mar 2012, 00:05

Welkom Scott. Ik heb je website al enige tijd geleden ontdekt en ik heb ervan genoten.
Prachtige tekeningen.

Groet,
Rob
Ik verzamel alle soorten uniformen en toebehoren van generaals van de Koninklijke Landmacht en Marechaussee op naam vanaf 1945

Plaats reactie

Terug naar “Stel je zelf voor”