Wanneer u niet bent ingelogd of geregistreerd biedt het forum voor u beperkte mogelijkheden en kunt u niet alle onderdelen benaderen. Registratie is eenvoudig en gratis!

QUIZ

vutter

Re: QUIZ

Bericht door vutter »

P1040084 (Middel).JPG
P1040083 (Middel).JPG
P1040082 (Middel).JPG
Groningers hadden een behoorlijke inbreng in het leger, zo was er het 2e bataljon Groningse schutterij, 2e bataljon afd. infanterie, 3e bataljon infanterie, 4e bataljon infanterie, reserve bataljon schutterij. Ook fijn om te weten hoe de manschappen hun commandant op handen droegen.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Paul Joosten
Moderator
Contacteer:

Bericht door Paul Joosten »

Nu is het me duidelijk Vutter, zal er voortaan op verdacht zijn dat jouw bodemvondsten niet perse compleet hoeven te zijn. Interessant deel van de vaderlandse geschiedenis die mij waarschijnlijk niet als enige behoorlijk onbekend is. Dat terwijl mijn eega daar uit de buurt komt, ze woonde het grootste deel van haar jeugd in Best en ging o.a. in Oirschot naar school.

Een Trappistje sla ik nooit af maar helaas voor jou heeft het ditmaal niets met mijn vraag te maken. Voor jullie gemak herhaal ik de vraag nog maar eens:
Paul Joosten schreef: 17 apr 2021, 07:23Die pint brengt me wel meteen bij de volgende vraag. Ongeveer een jaar geleden was er een schandaal(tje) waarvoor de politieke top zich moest verantwoorden. Militairen die op een bepaalde manier hun voorkeur deelden voor hun favoriete soorten gerstenat, compromitteerden daarmee ongewild hun positie. Wat was er precies aan de hand?
Overigens zouden de collega's uit de 19e eeuw buitengewoon verbaasd zijn over het antwoord, het zou hun voorstellingsvermogen hoogstwaarschijnlijk ruimschoots te boven gaan.
hbresser
Erelid
Contacteer:

Bericht door hbresser »

Defensie moet opheldering geven over militairen die via bier-app zijn te volgen

zie artikel: https://www.security.nl/posting/658373/ ... +te+volgen

gr Henk
www.militariaverzamelaar.nl
Paul Joosten
Moderator
Contacteer:

Bericht door Paul Joosten »

Dat was het inderdaad Henk. Aan jou de eer een nieuwe vraag te bedenken.
hbresser
Erelid
Contacteer:

Bericht door hbresser »

ik ben niet in staat op korte termijn een leuke vraag te bedenken, dus als er iemand anders een interessante quizvraag heeft, voel je vrij om deze te plaatsen

gr Henk
www.militariaverzamelaar.nl
Plaats reactie

Terug naar “Forum kwis”