Wanneer u niet bent ingelogd of geregistreerd biedt het forum voor u beperkte mogelijkheden en kunt u niet alle onderdelen benaderen. Registratie is eenvoudig en gratis!

Die BBB toch.

gewoon..eens iets anders dan onze geliefde militaria
Dr.Bedlo
Moderator
Moderator

Re: Die BBB toch.

Bericht door Dr.Bedlo »

Tis complex, denk nu ook anders dan een jaar geleden. Maar dat heeft meer te maken met energie bezuiniging.Dat dit een positief effect heeft op de co2 uitstoot is mooi meegenomen.
Groeten

Fred
patrickh
LKOL
LKOL

Bericht door patrickh »

Het Fortje schreef: 31 jul 2023, 11:30 Mijn zienswijze is wel veranderd. Opgegroeid in een klein dorpje met boeren en schippers met eigen middenstand en eigen groenten tuinen is dat in veertig jaar een yuppen dorpje geworden zonder middenstand en zonder school. Iedereen gaat met één of twee auto's boodschappen halen en kinderen in andere dorpen van en naar school brengen. Maar..... ze hebben energie zuinige lampen.

In die tijd voer ik bij Shell en we brachten vele malen 300.000 ton ruwe olie uit de Perzische ( nu Arabische ) golf naar Europa. Toen dacht ik mee te werken aan de economie, nu schaam ik me daar voor meegeholpen te hebben aan de CO 2 uitstoot die dat veroorzaakt heeft. En zolang iedereen met z'n autootjes blijft toeren en zaterdag met schoon water wast...... mag je denken dat je dat met spaarlampen je eigen voetafdruk kunt compenseren. Ook de BBB die massaal met tractors laat merken hun eigen zin door te drijven.
Goed samengevat Mee eens!
Afficheverzamelaar, heb je wat liggen, geef me een berichtje!
Dr.Bedlo
Moderator
Moderator

Bericht door Dr.Bedlo »

hmm...Ik vrees met grote vreze, dat het nieuwe kabinet er niet komt. een ander alternatief dan hernieuwde verkiezingen zie ik niet. VVd en NSC gooien hun eigen glazen in, dus die zien dat niet zitten.
Groeten

Fred
Plaats reactie

Terug naar “Koffietafel”