Na aanleiding van de ""vervelende toestand"" die de afgelopen week is ontstaan' en de stroom van mailtjes die ik heb ontvangen waar met name een (1)vraag naar voren kwam. van hoe het nu definitief is geregeld? is het volgende besloten:
ik neem alle kosten persoonlijk op mij die te maken met de hosting .en verdere technische kosten . Op die manier kan het forum blijven bestaan en zijn wij niet meer afhankelijk van eventuele donaties. Verder heb ik 10,- per maand - eveneens naar de webmaster (janus) overgemaakt als dankjewel voor het instandhouden en onderhoud van ons forum.De tot nu toe gedane donaties waren al op zijn rekening bijgeschreven. Ik hoop op deze wijze een eind te maken aan het ""gesteggel" waarin mij zijn beland. Verder is besloten om de donatie knop te laten bestaan. Eventuele op vrijwillige basis gedane donaties worden eveneens aan Janus overgemaakt.
En daarmee is het voortbestaan van het forum gewaarborgd. Of ik er iets voor terug wil. Niets.
Fred (Dr.Bedlo)
Wanneer u niet bent ingelogd of geregistreerd biedt het forum voor u beperkte mogelijkheden en kunt u niet alle onderdelen benaderen. Registratie is eenvoudig en gratis!
Hoe is het nu geregeld.financieel.
- Dr.Bedlo
- GEN
Hoe is het nu geregeld.financieel.
Groeten
Fred
Fred
- hbresser
- Erelid
- Contacteer:
Re: Hoe is het nu geregeld.financieel.
Onze eeuwig dank lijkt me wel het minste dat we je terug kunnen geven. Fred, BEDANKT
www.militariaverzamelaar.nl
- Flip126
- Moderator
Flip sluit zich bij Henk aan ...
Groet,
Wil
Groet,
Wil
ik verzamel alles dat de KL (incl. KMar en KMC) droeg op/bij de jas/jak DT/VT vanaf 1947.
Daarnaast KMar vanaf 1998, Rijkspolitie en buitenlandse MP.
Daarnaast KMar vanaf 1998, Rijkspolitie en buitenlandse MP.
-
- SLD1
Helaas is Fred teruggekomen van zijn afspraken die hij hier in januari heeft gemaakt
Daarom heb ik de advertenties weer aangezet, de bedoeling is dat die niet aan de donateurs worden getoond maar moet die instelling nog even nazien de komende dagen.
Als je denkt dat je de advertenties toch ziet terwijl je donateur bent laat het mij dan even weten.
Daarom heb ik de advertenties weer aangezet, de bedoeling is dat die niet aan de donateurs worden getoond maar moet die instelling nog even nazien de komende dagen.
Als je denkt dat je de advertenties toch ziet terwijl je donateur bent laat het mij dan even weten.
- Paul Joosten
- Moderator
- Contacteer:
Jammer dat dit is gebeurd maar het is niet anders. De kosten moeten linksom of rechtsom ergens van betaald worden.
Je kunt vrijwillig een donatie doen door gebruik te maken van de knop 'doneer' boven in beeld. Je krijgt dan een jaar lang geen reclames te zien maar belangrijker nog: je zorgt er samen met de andere donateurs voor dat het forum kan blijven bestaan.
Kennelijk kloppen de instellingen @Janus want ik krijg geen reclame in beeld.
Je kunt vrijwillig een donatie doen door gebruik te maken van de knop 'doneer' boven in beeld. Je krijgt dan een jaar lang geen reclames te zien maar belangrijker nog: je zorgt er samen met de andere donateurs voor dat het forum kan blijven bestaan.
Kennelijk kloppen de instellingen @Janus want ik krijg geen reclame in beeld.
-
- SLD1
Ja ze zijn nu in orde, donateurs zien geen reclame andere leden en gasten wel.Kennelijk kloppen de instellingen @Janus want ik krijg geen reclame in beeld.
- Schiavona13
- Moderator
Werkt het goed met de reclame ? Is de teller al van nul af ?
Gezocht Alles met betrekking tot Eere- en presentatie sabels
-
- TLNT
Welk bedrag moet je doneren om geen reclame meer te zien?
- Paul Joosten
- Moderator
- Contacteer:
Wat jij denkt dat het forum je waard is.
-
- TLNT
Ik heb begin van dit jaar een bedrag(je) overgemaakt. Wellicht was het niet voldoende waant ik zie toch reclame.
Moet er wel bij zeggen dat het niet echt storend is
Moet er wel bij zeggen dat het niet echt storend is
- Paul Joosten
- Moderator
- Contacteer:
Wonderlijk! Kan ook zijn dat Janus vergeten is je status aan te passen. Stuur hem even een persoonlijk berichtje dan hoor je uit de eerste hand wat er eventueel loos is.