Ja mensen, ik doe aan re-enactment/levende geschiedenis (is maar hoe je het wilt noemen). Zelf zit ik sondskort bij 41 Diensplicht Koude Oorlog. Ben zelf nog met ze op nationale tv geweest (omroep max, studio max live).
[ external image ]
[ external image ]
Wanneer u niet bent ingelogd of geregistreerd biedt het forum voor u beperkte mogelijkheden en kunt u niet alle onderdelen benaderen. Registratie is eenvoudig en gratis!
41 DKO.
- Memory
- TLNT
Re: 41 DKO.
Hoi Robin,
Ik heb jullie geloof ik wel eens gezien op een aantal evenementen! Erg leuke groep!
Ook de website mag er zijn, geregeld informatie afgehaald.
Twijfel toch al wel een hele tijd om al dan niet een mailtje te sturen eens mee te kijken, maar momenteel laat mijn studie dat niet toe.
Groet,
Alex
Ik heb jullie geloof ik wel eens gezien op een aantal evenementen! Erg leuke groep!
Ook de website mag er zijn, geregeld informatie afgehaald.
Twijfel toch al wel een hele tijd om al dan niet een mailtje te sturen eens mee te kijken, maar momenteel laat mijn studie dat niet toe.
Groet,
Alex
Viribvs Vnitis
-
- Adjudant
Alex,
Als je studie het ooit toelaat, gewoon mailen. Ik ben er zelf terecht gekoemen door een paar vragen over het uniform van mijn "TRIS" opa.
Als je studie het ooit toelaat, gewoon mailen. Ik ben er zelf terecht gekoemen door een paar vragen over het uniform van mijn "TRIS" opa.
Gr.
Robin
Robin
- Erik de Bruin
- MJR
Ik ben een keertje oefenleider geweest bij DKO! Hierbij het bewijs: 's avonds in het onderkomen met mijn korporaal-chauffeur.
[ external image ]
[ external image ]
-
- Adjudant
Nice, waar was deze foto genomen? De foto's in bp zijn nog redelijk vroeg in de oefening gemaakt. Aan het einde van de oefening zat ik op rond de 36 uur geen slaap. De rest had geluk en had nog twee uurtjes slaap gehad.
Ik kijk even of ik een foto kan posten aan het einde van de oefening
Ik kijk even of ik een foto kan posten aan het einde van de oefening
Gr.
Robin
Robin
- Dr.Bedlo
- Moderator
Misschien is dit wel het antwoord op de Defensie bezuinigingen. Gewoon de reguliere krijgsmacht opdoeken en de History groepen de verdediging van "s lands bemoeienissen op zich laten nemen
Groeten
Fred
Fred