priesterboord.jpg()(A7C9E444CBC1BD3EF5C1091EA43219F8).jpg
een aantal jaren geldeden heb ik van een militair geestelijke zijn hele psu gekregen, Bijna alles is er, behalve de priesterboord en het eventuele bijbehorende hemd. Nu had ik de hoop dat ik deze wel zou vinden in Lourdes tijdens de pelgrims tocht, die gepland stond om er samen met Paul naar toe te reizen. Maar dat ging ff niet door vanwege de Corona crisis. En ook dit jaar gaat het wederom niet door. De concrete vraag is dan nu ook""WIE KAN MIJ HIERAAN HELPEN? Hetzij door koop of ruil?Wanneer u niet bent ingelogd of geregistreerd biedt het forum voor u beperkte mogelijkheden en kunt u niet alle onderdelen benaderen. Registratie is eenvoudig en gratis!
priester boord
- Dr.Bedlo
- Moderator
priester boord
een aantal jaren geldeden heb ik van een militair geestelijke zijn hele psu gekregen, Bijna alles is er, behalve de priesterboord en het eventuele bijbehorende hemd. Nu had ik de hoop dat ik deze wel zou vinden in Lourdes tijdens de pelgrims tocht, die gepland stond om er samen met Paul naar toe te reizen. Maar dat ging ff niet door vanwege de Corona crisis. En ook dit jaar gaat het wederom niet door. De concrete vraag is dan nu ook""WIE KAN MIJ HIERAAN HELPEN? Hetzij door koop of ruil?
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Groeten
Fred
Fred
- Paul Joosten
- Moderator
- Contacteer:
Re: priester boord
Je kunt nog een jaartje wachten maar bijvoorbeeld ook eens kijken op etsy.com met zoekterm priest collar.
- Dr.Bedlo
- Moderator
Re: priester boord
Bedankt voor de tip . Ltz B,D, Paul. Gevonden maar het bestellen is een crime. Ze vragen om een creditcard, die ik niet heb en om een PayPal account en die heb ik ook niet. Uiteindelijk maar een bankafschrijving gedaan naar De States, dus dan duurt ff. En of dat goed gaat. ""I hope so".
Groeten
Fred
Fred